week 7 & 8 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Ibizaboatlovers - WaarBenJij.nu week 7 & 8 - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Ibizaboatlovers - WaarBenJij.nu

week 7 & 8

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2015 | Spanje, Ibiza

in deze 2 weken ben ik vaak me gegaan met charters omdat mijn baas 2 ribben had gebroken. Het is heel leuk om met zon charter mee te gaan omdat Formentera hartstikke mooi is en je zit heel dag op een prachtige boot. voor informatie over charters zie reisverslag: week 5 & 6.
Zou zagen de meeste dagen van deze 2 weken eruit.
In deze 2 weken zijn er helaas ook veel dingen kapot gegaan aan verschillen de boten. Het is mijn taak om deze dingen te maken voordat de boten weer uitvaren de volgende dag. Hierdoor maakte ik soms wel hele lange dagen.
Helaas zakte in week 8 de drukte een beetje van de charters doordat het harde waaide op het eiland en hierdoor ontstaan grote golven.
Een voordeel voor mij ik kon een paar dagen vrij zijn en het eiland gaan verkennen.
Het mooie aan het eiland vind ik dat niemand je raar aan kijkt als je met aparte kleding of wat dan ook over straat loopt. Er zit ook een groot verschillen in de plaatjes hier sommige stukken zijn puur gericht op luxe en heb vaak een moderne uitstraling. Maar er zijn ook nog leuke oude gedeeltes te vinden zoals oud Ibiza stad en veel kleine dorpjes langs het strand vooral in het Noorden.
Ook heb je hier hele leuke hippiemarkten dat is iets wat je toch ook zeker gezien moet hebben als je naar Ibiza gaat.
Helaas heb ik nog maar 2 weekjes te gaan hier op Ibiza. Op naar week 9 & 10

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Ibiza

stage

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2015

de laatste 2 weken

07 Juli 2015

week 7 & 8

02 Juli 2015

week 5 & 6

21 Juni 2015

week 3 en 4

09 Juni 2015

De eersten weken in ibiza

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 1569

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 15 Juli 2015

Ibiza

Landen bezocht: